داستان عشق جاودان2


عشق فقط دابل اس

خدایااسمانت متری چندزمینت دیگربوی زندگی نمی دهد

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

اره این رویانبودواقعیت بود

مارفتیم هتل وبعدازیه عالمه ماجراتصمیم گرفتیم بریم کنسرت دابل اس البته فقط منونگین رفتیم وقتی رسیدیم

من باصدایی که هیجان ازش موج میزدگفتم نگین هیون

-اره یونگ سنگونگاه بذاربرم بپرم بغلش

نگین زشته بشین

چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتوروخدا

نگین میزنمتاوایساخوندن میریم امضامیگیریم

بالاخره خوندن ومااروم رفتیم بالااونانشسته بودن وبالبخندزیبایی به مردم امضامیدادن

 من جلورفتم وامضاگرفتم خیلی ذوق داشتم  ولی غرورم روحفظ کردم

سلام خانوم

سلام  شماشماجدااقای هیونیدیه عمرارزوی دیدنتونوداشتم

هیون چشاشوبزرگ کردوگفت عنی انقدپیرم

-نهههههههههههههههههههههههههههههههه ببخشیدنمیخواستم اینوبگم

لبخندشیرینی زده بود کاغذوگرفت وگفت ازکجامیای

باتعجب گفتم ایران

سرشونوهمگی بلندکردندجونگ مین گفت من همیشه دلم میخواست طرفدارای

ایرانیموببینم پس شماها...........

بله مگه چیزبدیه

-نه نه ....

ممنونم ویه بسته ی خوشگل که توش کادویی بودکه برای هر5تاشون ازش خریده بودم

رودادم وگفتم قابل نداره ورفتم پیش بعدی که کادوشوبدم وامضابگیرم

هیون همچنان به من نگاه میکردامضاهاروکه گرفتم گفتم نگین بریم

-بریم خدافظ

همشون دست تکون دادن

توامضاگرفتی

باورم نمیشه هیونودیدم

منم یونگ سنگ جونمودیدم

-چیزی بهت نگفت

نه به تو

همش نگام میکرد

وای توچجوری نپریدی بغلش من که تامرحله ی زیادی پیش رفتم تایونگ سنگ روبغل کنم

ابرومونواخربردی الان میگه ایرانیاعقده ای اند

واااااااااااااااااااااااااااخوب من...................

رسیدیم یادت باشه بایدانقدتعریف کنیم که حسابی حرص بخورن

درهتلوبازکردیم ورفتیم تواتاق من بالبخندی امضاهارودراوردم  ودادزدم قابل توجه

دونفرامضای دابل اس

یهوپریساپریدوگفت جداامضای  دابل اس امضای  هیونگوبده بمن خواهش

نمیدممممممممممممممممممممممممممم

اه بدجنساچرابه مانگفتین

ماگفتیم

حالاکه اینطورشدماهم میخوایم بیای

-فردادیگه امروزنمیخونن

اه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

به ما چه

فرداصبح شد ومارفتیم  نشسته بودیم وهمه ذوق داشتیم تااینکه موقع امضاگرفتن

شدپریسایهوپریدوگفت وااااااااااااااااااااای هیونگ

پریسابشین ولی کارازکارگذشته بوذپریسارفته بودبالا وداشت ابروریزی میکردمنم دویدم

دنبالش که یهودیدم بالاجلوچشم همه ملتم بالبخندی زوری گفتم ببخشید

داشتم میرفتم پایین که یهو شقایق دسموکشیدوگفت ساراجان زشته بیابالا

میخواستم باچشام شقایقوبکشم

لبخندزوریم داشت میرفت ولی به زورنگهش داشتم

یهویه سوالی که ازهیون داشتمویادم اومدجلورفتموگفتم اقا هیون یه سوال

-همون هیون صدام کن سارا

باتعجب گفتم شمااسم منو

خندیدوگفت صدات کردن فهیدم

بله ونگاهی ذوب کننده انداختم رونگین وپریساوشقایق

ببخشیدهیون میشه یه سوال ازت بپرسم

-بله بپرس

توچعه دینی داری

باتعجب گفت خبرنگاری

نه به خدامیخواستم همینطوری بدونم

من

-شیطان پرست که نیستی

-نه نه من مسیحی ام

اخه من نوجونی ام خیلی توایترنت درباره این موضوع تحقیق میکردم  چون دلم

نمیخواست....

خوشحالم که رومن حساسی

خجالت کشیدموگفتم یعنی شیطان پرست نیستی اخه یه عکسه بودکه توتوش لباس

یه چشم تنت بود

نه نه وقتی هم فهمیدم درش اوردم

 ازخوشحالی بلنددادزدم اخیش اخ جان همینومیخواستم بفهمم

خندیدوگفت خوبه...........

ماشب برگشتیم هتل ولی قبلش بادابل اس رفتیم رستوران

شب وقتی رسیدیم امضای هیونوبرداشتم دیدم شمارشم نوشته باخوشحالی

امضاروگرفتم وبادادوفریادگفتم بچه هاشمارشم نوشته

همه دورم جمع شدنوگفتن زنگ بزن ببین خودشه من باترس گفتم

نهههههههههههههههههههههه الان ابروم میره

نه اگه زنگ نزنی مازنگ میزنیم اروم شمارشوگرفتم دیدم برداشت وگفت

الووووووووووووووووعصبانی بودفکرکردم  ازقصدبداخلاقی میکنه گفتم سلام ببخشیدمزاحم

شدم خدافظ

الوالوتویی ببخشیداخه من خیلی مزاحم دارم ازاول صبح تااخرشب مزاحم  دارم

انگارمنم مزاحمم

نه نه چیزی شده

نه نه فقط بچه هااصرارکردن که ببینم شمارت واقعیه یانه بچه هابیاین یه دیقه یهودیدم

هر3تاییشون غیبشو  زده

واااااااااااااااااااااای رفتن

اشکال نداره

ببخشیدمن مزاحم شدم خدافظ 

وایساگفتی ازایران اومدید

اوهوم

که اینطور تاحالااینطوریشونداشتم

باگیجی پرسیدم چی چیونداشتی

گفت همونی که خودت میدونی

باتعجب گفتم بلهههههههه

خندیدوگفت شبت به خیر

گفتم شب به خیروقطع کردم  باخودم گفتم یعنی چی

یهودادزدم دوست دخترررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ادامه اش قسمت بعد

 

بای

 


نظرات شما عزیزان:

sahari
ساعت8:46---17 خرداد 1392
چاکرییییییییییییییییم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هآ: <-TagName->
♥ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, ♥ 15:5 بـ ه قـلمـ ساراکریمی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ